اینترنت! جزء جدایی ناپذیر زندگی ما در سال‌های اخیر. لزوم اینترنتی کردن کسب و کار‌ها در چنین دنیایی هر لحظه بیشتر از قبل احساس می‌شود. راه‌اندازی سایت فروشگاهی داروخانه‌ به شما کمک می‌کند تا بتوانید افزایش فروش دارو و لوازم بهداشتی را در کسب و کار خود ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید بهترین دارو‌خانه‌ی آنلاین را داشته باشید در ادامه همراه ما باشید.

چرا لازمه داروخانه‌ی آنلاین بسازیم؟

 

در دنیای امروز، وقتی حتی ویزیت پزشک نیز اینترنتی شده است طبیعی است که خرید آنلاین دارو و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی داروخانه را نیز داشته باشیم. کسی را تصور کنید که بعد از یک روز کاری سخت سردرد شدیدی دارد و نیاز به یک مسکن را احساس می‌کند. نبود مسکن در چنین شرایطی می‌تواند مشکل بزرگی باشد. ساخت سایت اینترنتی داروخانه برای چنین افرادی می‌تواند پاسخ درست باشد.
این روز‌ها سرعت گرفتن همه‌چیز و بدست آوردن ساده در ازای کار کم کاربران فضای مجازی را به تهیه کردن هر چیزی از اینترنت عادت داده است. طراحی سایت فروشگاهی داروخانه و لوازم بهداشتی راه حلی برای جوابگویی به مشتریان بیمار در اینترنت است.

فقط فروش دارو نیست که!

مشاوره دارویی از فروش دارو هم مهم تره

نسخه الکترونیکی یه نعمت بزرگه

چه محصولاتی در داروخانه مجازی عرضه می‌شوند؟

 

پیش از بررسی دقیق‌تر ملزومات و نمونه قرارداد تاسیس داروخانه مجازی، لازم است بررسی کنیم که اصولا چه موارد و محصولاتی امکان عرضه در داورخانه مجازی دارند.

در ادامه به بخشی از این محصولات اشاره کرده‌ایم:
– مکمل های تغذیه‌ای و ورزشی
– مکمل‌های لاغری و چاقی
– ویتامین‌ها و مواد معدنی
– لوازم آرایشی و بهداشتی
– محصولات مرتبط با نوزاد و کودک مانند شیر خشک و پوشک
– ملزومات و تجهیزات پزشکی مانند کمربندهای طبی
– محصولات گیاهی و طبیعی
– محصولات غذایی مانند شکلات‌‌های مقوی
– محصولات زناشویی و مرتبط با سلامت جنسی
نکته مهم این است که اصولا محصولاتی امکان عرضه در داروخانه مجازی را دارند که اولا بدون نسخه پزشک امکان خرید داشته باشند، ثانیا، مجوزهای لازم ازسازمان غذا و دارو و یا مجوزهای واردات را اخذ کرده باشند.

داروخانه های دارای مجوز فروش اینترنتی صرفا مجاز به فروش کالاهای بهداشتی، آرایشی و مکمل های تغذیه ای، شیرخشک، فرآورده های طبیعی و سنتی، ملزومات  مصرفی  پزشکی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو از طریق اینترنت می باشند.

سوالات متداول

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
× چت در واتساپ!!! سلام چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟