۱۸ / ۱۰۰

آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه هاي داخل
(ویژه ي ورودي هاي تا پیش از ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ – اول ژانویه ۲۰۱۹)

مرحله ي پیش از آزمون
دانشجویان متقاضی انتقال موظفند درخواست خود را همراه با مدارك مورد نیاز (طبق آیین نامه ي انتقال) که در سامانه میخک وزارت امور خارجه به نشانی mikhak.mfa.gov.ir تأیید شده است، در سامانه ي انتقال دانشجویان خارج به داخل https://mohed.behdasht.gov.ir/transition ثبت و بارگزاری کنند.

توجه :۱ فقط کسانی مجاز به حضور در جلسه و شرکت در آزمون خواهند بود که پرونده ي آنها در سامانه ي فوق رسیدگی و تأیید شده و بر اساس ضوابط مربوطه، مجاز به شرکت در آزمون شناخته شده اند.

توجه :۲ این آزمون فقط جهت ارزیابی علمی متقاضیان انتقال به داخل، به عنوان یکی از مراحل فرآیند بررسی مدارك است و آزمون ورودي به دانشگاه هاي داخل نیست. بنابراین، قبولی در این آزمون به منزله ي موافقت با انتقال نبوده و صرفاً پرونده ي دانشجو را در شوراي انتقال قابل طرح می سازد و حقی براي فرد ایجاد نمی کند.

مرحله ي نام نویسی در آزمون
پس از بررسی پرونده ي متقاضی توسط کارشناسان مرکز خدمات آموزشی و مجاز شدن فرد جهت شرکت در آزمون، شخص متقاضی باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی جهت شرکت در آزمون مذکور از طریق سایتwww.sanjeshp.ir اقدام کند.

نکته: در صورت اتمام مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانشجویان در آزمون را نخواهد داشت و آنان باید در آزمون هاي بعدي شرکت کنند.

مرحله ي پس از شرکت در آزمون
پس از قبولی در آزمون، لیست اسامی و نمرات شرکت کنندگان در سایت مرکز سنجش آموزشی اعلام و افراد حائز نمره ي حد نصاب (%۶۰ نمره ي کل آزمون) جهت طرح پرونده در شوراي انتقال، به مرکز خدمات آموزشی معرفی خواهند شد.

آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه هاي داخل
(ویژه ي ورودي هاي اول ژانویه ي ۲۰۱۹ به بعد)
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
× چت در واتساپ!!! سلام چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟