1. خانه
  2. کتاب های تست MTT
  3. کتاب MTT شیمی دارویی (مجموعه سوالات شیمی دارویی)

کتاب MTT شیمی دارویی (مجموعه سوالات شیمی دارویی)

آموختن نیازی است که بشر را هیچ گاه سیراب نکرده است و در تمامی سنین و مراحل زندگی نیاز به آموختن همیشه همراه ما بوده است. آموختن و در خدمت بشریت بودن همیشه زیبا و تاثرگذار بوده است. علم داروسازی یکی از زمینه هایی است که می تواند حس زیبای کمک به دیگران را در انسان زنده نگه دارد. لازمه این هدف مهم، آموختن صحیح…
۳۲۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

آموختن نیازی است که بشر را هیچ گاه سیراب نکرده است و در تمامی سنین و مراحل زندگی نیاز به آموختن همیشه همراه ما بوده است. آموختن و در خدمت بشریت بودن همیشه زیبا و تاثرگذار بوده است. علم داروسازی یکی از زمینه هایی است که می تواند حس زیبای کمک به دیگران را در انسان زنده نگه دارد. لازمه این هدف مهم، آموختن صحیح و فهم بالای مطالب است. یکی از دروس پایه در رشته داروسازی بی شک درس شیمی دارویی است. دیدن ساختارهایی که وقتی وارد بدن می شوند اعجاز می کنند خود خداشناسی است. فهم مطالب شیمی دارویی و ارتباط دادن اثر ترکیبات به ساختار آن ها بسیار کار راحتی می تواند باشد اگر همراه با آموزش بنیادی، مرور، تمرین و تست هراه باشد. در کتاب های نسل MTT ما کوشیده ایم با مرور خلاصه ای از مطالب آموزشی، شما را برای پیمودن مرحله بعد که تمرین است آماده کنیم در بخش تمرین کمی و کاستی های ذهن شما با حل کردن تست های مختلف بر طرف می شود و شما آماده نبردی جدید می شوید نبردی که به همراه آزمون رقم زده می شود. چرا نبرد؟ زیرا در این مرحله شما با چالش تست های مباحث مختلفی که قبلا مرور و تمرین کرده اید رو به رو هستید و خود را به بوته محک می گذارید و خواهید دید که قدم به قدم پیش آمدن با مرور و تمرین شما را سربلند میدان آزمون خواهد کرد. امیدوارم این کتاب با همه کمی و کاستی هایی که ممکن است داشته باشد بتواند شما را در درس شیمی دارویی خبره کند به طوری که بعدا در آزمون های مهم داروسازی به راحتی از کنار تست هایی این مبحث عبور کنید.

در آخر لازم می دانم از زحمات آقای دکتر جاویدی که در راستای ارتقا آموزش دروس داروسازی بسیار کوشا هستند کمال تشکر و قدردانی داشته باشم. همچنین از انتشارات رازنهان نیز کمال تشکر دارم که ما را در چاپ و نشر این کتاب یاری فرموده اند.

دکتر فاطمه نوروزی

تعداد صفحات

تعداد سوالات

۸۴۵ سوال

آزمون جامع

۳ آزمون

تاریخ چاپ

۱۴۰۱

اجازه بدهید صادق باشیم، تفاوت کتاب های MTT از سایرین در چیست؟

کتاب های MTT یا همان کتاب های مرور، تمرین، تست نسل جدیدی از کتاب های تست داروسازی می باشد. در این کتاب، بر خلاف کتاب های موجود در بازار، شما با چهار بخش روبه رو هستید:

بخش اول: مرور

یک تیر و دو نشان!

در این بخش مطالب مهم آن فصل به صورت خلاصه و کاربردی برای شما قرار گرفته است، بنابراین این قسمت شما را از تهیه هر کتاب با عنوان خلاصه، مرور یا جمع بندی بی نیاز می کند.

بخش دوم: تمرین

پس از مرور، تعداد مشخصی تست از آن فصل برای شما گذاشته شده است تا شما با نحوه طرح سوال از مطالب آشنا شوید.

بخش سوم: آزمون

در انتهای هر بخش از کتاب (هر بخش از چند فصل تشکیل شده است)، به منظور ماندگاری مطالب در ذهن شما، آزمون هایی قرار گرفته است. سوالات این آزمون ها، از تمام فصل های قبلی می باشد، به این ترتیب شما با انجام هر آزمون مطالب همه فصل ها را مرور خواهید کرد و به این ترتیب مطالب خیلی بهتر در ذهن شما می نشیند.

بخش چهارم:

آزمون های جامع

در انتهای کتاب تعدادی آزمون جامع برای شما قرار گرفته است که در روزهای پایانی و نزدیک به آزمون برای شبیه سازی آزمون خیلی به شما کمک می کند.

نکته خیلی مهم:

تفکیک سوالات به این صورت چه مزیت دیگری دارد؟

اگر کتاب های موجود در بازار را مشاهده کرده باشید، متوجه می شوید، در یک فصل تعداد سوالات تکراری بسیار زیادی وجود دارد، که در قسمت پاسخنامه با عبارت به سوال فلان مراجعه کنید متمایز شده اند. این سوالات تکراری در یک فصل هیچ ارزشی علمی و یادگیری نخواهند داشت. ما در کتاب های MTT، سوالات تکراری هر فصل را در سایر آزمون ها پخش کرده ایم تا شما در فواصل زمانی مشخص آن ها را مرور کنید.

سه تمایز بسیار مهم کتاب های MTT

  1. QR کد: هر فصل از کتاب دارای یک QR اختصاصی است که شما می توانید با اسکن آن کد به مطالب دیگری از آن فصل از جمله توضیح صوتی یا تصویر سوالات مهم دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از این QR کدها لازم است رمز اختصاصی خود را هنگام سفارش کتاب ها از گروه آموزشی ما دریافت کرده باشید.
  2. پشتیبانی: مگه کتاب هم پشتیبانی داره؟ بله کتاب های MTT پشتیبانی دارند و شما می توانید سوالات احتمالی خود را از مولفین بپرسید و رفع اشکال کنید.
  3. تعداد بسیار زیاد سوالات: در این کتاب ها از تمامی آزمون های برگزار شده توسط وزارت های علوم و بهداشت و گاها سوالات تالیفی نیز استفاده است که شما مشابه این سوالات را در هیچ کتابی قبل از این ندیده اید.

فهرست

فصل اول: طراحی دارو

تمرین

فصل دوم: سیستم کلینرژیک

تمرین

آزمون

فصل سوم: سیستم آدرنرژیک

تمرین

آزمون

فصل چهارم: سیستم دوپامینرژیک

تمرین

آزمون

فصل پنجم: افسردگی

تمرین

آزمون

فصل ششم: داروهای خواب آور و ضد تشنج

تمرین

آزمون

فصل هفتم: اپیوئیدها

تمرین

آزمون

فصل هشتم: داروهای ضددرد غیراستروئیدی

تمرین

آزمون

فصل نهم: سیستم هیستامینرژیک

تمرین

آزمون

فصل دهم: داروهای تیروئید

تمرین

آزمون

فصل یازدهم: آنتی بیوتیک ها

تمرین ۱

تمرین ۲

آزمون

فصل دوازدهم: داروهای ضد سرطان

تمرین

آزمون

فصل سیزدهم: داروهای استروئیدی

تمرین ۱

تمرین ۲

آزمون

فصل چهاردهم: آزمون های جامع

جامع ۱

جامع ۲

جامع ۳

دوره های مرتبط

10 دیدگاه برای کتاب MTT شیمی دارویی (مجموعه سوالات شیمی دارویی)

  1. فرید فرجی

    سطح آزمون امسال از سوالات کتاب بالاتر بود

    • دکتر جاویدی

      از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید ممنونم. سوالات این کتاب، مربوط به آزمون های سال های قبل می باشد. با توجه به تغییراتی که در طراحی آزمون تخصص داروسازی صورت گرفته، برای کسب نمره خوب علاوه بر تسلط بر سوالات دوره های قبل بایستی بر مطالب جزوات و درسنامه ها نیز مسلط باشید.

  2. Reihan

    کتاب های MTT, محصولات بسیار منحصر به فرد و متمایز از سایر کتاب‌ها در بازار است. بسیار سپاسگزارم از گروه آموزشی دکتر جاویدی که با محصولات نوآورانه خود، به قشر علمی در راه رسیدن به موفقیت کمک میکنند

  3. فروزان

    بسیار جامع و کاربردی👏🏻👏🏻

  4. خدیجه بهبهانی

    سلام اوقات بخیر ،کلاس شیمی دارویی رو خیلی دوست داشتم وخیلی خوب وبطور کامل آموزش میدادن واقعا ازشون متشکرم

  5. خدیجه بهبهانی

    سلام
    کتاب جامع وکامل بود ونکته ها خیلی خوب بیان شده بود
    متشکرم

  6. مهرآسا شادمانی

    اول هر فصل خلاصه درس عالیه

  7. فروزان (خریدار محصول)

    شیمی دارویی از دروس دشوار و چالشی داروسازی می باشد اما این کتاب با بررسی دقیق نکات و درسنامه، راه را برای داوطلبان هموار کرده است.

  8. الهام قاصد

    بعد از یادگیری در کلاس انلاین کتاب بسیار خوبی برای تسلط بر مطالب بود.

  9. زهرا علیدوست

    سازماندهی کتاب فوق العاده عالی هست ، خلاصه، محتوا ، آزمون و …

  10. sanaz ahmadi3

    من این کتاب رو تقریبا اواخر خرداد گرفتم و واقعااا خیلی کمکم کرد.ممنون😍

دیدگاه خود را بنویسید
× چت در واتساپ!!! سلام چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟